حمایت از تولیدکنندگان فارس در راستای تحقق شعار سال
کد خبر: 4052206
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸

حمایت از تولیدکنندگان فارس در راستای تحقق شعار سال

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با اشاره به نامگذاری سال گفت: تلاش می‌کنیم تا با برگزاری نمایشگاه‌هایی ویژه، شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان را در حوزه‌های مختلف با هدف تحقق شعار سال حمایت و تشویق کنیم.

جلسه شورای ساماندهی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، نخستین جلسه شورای ساماندهی این شرکت در سال جاری امروز، 4 اردیبهشت با حضور اعضا و به ریاست مهندس فرهادی، مدیر عامل شرکت برگزار شد.

در این جلسه علی فرهادی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با تأکید بر تلاش حداکثری مجموعه نمایشگاه‌ها با هدف حمایت از تولیدکنندگان، گفت: امسال 73 عنوان نمایشگاه در این مجموعه برگزار خواهد شد که این حاکی از آن است که سال پر تلاشی پیش روی ما خواهد بود و باید جهادی کار کنیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا با برگزاری نمایشگاه‌هایی ویژه، شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان را در حوزه‌های مختلف با هدف تحقق شعار سال حمایت و تشویق کنیم.

فرهادی بیان کرد: صنعت نمایشگاهی به عنوان زیرساخت و پیشران تولید و صنعت موجب رونق تولید و اقتصاد ملی می‌شود، بنابراین با برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی می‌توانیم در جهت توسعه و پیشرفت استان و کشور گام‌های موثری برداریم؛ به شرط آن که  به نقش و جایگاه موثر نمایشگاه‌ها اهمیت داده شود.

وی گفت: با حفظ محوریت رسالت و ماهیت اقتصادی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، تلاش می‎‌کنیم تا همزمان با رویکرد تحقق شعار سال و فرامین راهبردی مقام معظم رهبری به موازات اجرای برنامه‎های فرهنگی اسلامی متناسب با محیط نمایشگاه، سهم حضور بانوان و زنان را جهت معرفی توانمندی‌های خود در امر تولید و فعالیت‌های اقتصادی دانش‌محور، با برگزاری نمایشگاه‌های ویژه افزایش دهیم.

انتهای پیام
captcha