همگان برای رونق واحدهای تولیدی کمک کنند
کد خبر: 4052200
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷

همگان برای رونق واحدهای تولیدی کمک کنند

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح جایگاه کارگران در رونق تولید، گفت: همه باید کمک کنند واحد‌های تولیدی رونق گیرند و حق و حقوق کارگر نیز رعایت شود.

دیدار اعضای شورای کارگری فارس با ابراهیم عزیزیبه گزارش ایکنا از فارس، ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی امروز، 4 اردیبهشت در دیدار با اعضای شورای کارگری فارس ضمن تشریح جایگاه کارگران در رونق تولید، گفت: بین پیشرفت و سازندگی کشور با جایگاه کارگران ارتباط تنگاتنگی وجود دارد.

وی بر حل مشکلات جامعه کارگری تاکید کرد و گفت: همه باید کمک کنند واحد‌های تولیدی رونق گیرند و حق و حقوق کارگر نیز رعایت شود.

عزیزی، تشکل‌های کارگری استان فارس را در کشور سرآمد دانست و گفت: مجلس در بودجه ۱۴۰۱منابع خوبی برای تامین اجتماعی در نظر گرفت اما در اجرا باید دید تا چه حد بر سفره کارگران تاثیر داشته است.

وی بیان کرد: قانون نه تنها محدودیت بلکه امتیازهای ویژه‌ای نیز برای جامعه کارگری در نظر گرفته است اما مسئله مهم کوتاه کردن دست دولت‌ها از جیب تامین اجتماعی است که سابقه آن به گذشته‌های دور و دولت‌های گذشته بر می‌گردد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس مصوب کرد که نه تنها دولت‌ها دست در جیب تامین اجتماعی نکنند بلکه بدهی دولت نیز به این سازمان پرداخت شود.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: در موضوع امنیت شغلی از پیشنهادات جامعه کارگری استقبال می‌کنیم و با طرح آن در مجلس، آن را تبدیل به قانون خواهیم کرد لذا تشکل‌های کارگری پیشنهادات خود را ارایه دهند.

انتهای پیام
captcha