20 محفل قرآنی با تلاوت قاریان بین‌المللی برپا شد
کد خبر: 4052141
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
در فارس؛

20 محفل قرآنی با تلاوت قاریان بین‌المللی برپا شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از برپایی 20 محفل انس با قرآن با تلاوت قاریان بین‌المللی، قاسم مقدمی و سیدمصطفی حسینی در ایام ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف این استان خبر داد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس20 محفل قرآنی با تلاوت قاریان بین‌المللی برپا شدسیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه در ایام بهار قرآن یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها برپایی محفل انس با قرآن کریم است، گفت: تلاش کردیم تا امسال در ماه مبارک رمضان نیز از تلاوت قاریان بین‌المللی در استان فارس استفاده کنیم.

وی افزود: در بازه زمانی 21 تا 30 فروردین‌ماه، 20 محفل انس با قرآن با تلاوت قاریان بین‌المللی، قاسم مقدمی و سیدمصطفی حسینی در نقاط مختلف استان فارس برپا شد.

جلالی بیان کرد: این محافل انس با قرآن در شهرستان‌های شیراز، ممسنی، کازرون، کوار، میمند، فسا، استهبان، جهرم، خرامه، سپیدان، بیضا، زرین‌دشت و داراب با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شدند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس اظهار کرد: محافل مذکور عمدتاً در حرم‌های مطهر امامزادگان، مساجد جامع، مصلاهای نماز جمعه برگزار شدند. البته محفل انس با قران کازرون در باغ نظر، یکی از موقوفات قرآنی این شهرستان، یک محفل قرآنی هم در دانشکده علوم قرآنی شیراز و دو محفل هم با تلاوت قاسم مقدمی و سیدمصطفی حسینی در حافظیه شیراز برگزار شدند.

وی در پایان یادآور شد: در برپایی این محافل انس با قرآن ادارات کل تبلیغات اسلامی فارس، فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دارالقرآن بسیج استان، اوقاف را یاری دادند.

انتهای پیام
captcha