توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح «اطعام مهدوی» میاندوآب
کد خبر: 4051859
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح «اطعام مهدوی» میاندوآب

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: در قالب طرح «اطعام مهدوی» به مناسبت فرا رسیدن لیالی قدر ۵۰۰ بسته معیشتی در بین مددجویان این شهرستان توزیع شد که شامل اقلام مانند برنج، ماکارونی، رب گوجه‌فرهنگی، قند، چای، شکر، حبوبات و ... است.

بسته معیشتیسرمست چوپان‌نژاد، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اجرای طرح «اطعام مهدوی» در این شهرستان اظهار کرد: در قالب این طرح به مناسبت فرا رسیدن لیالی قدر ۵۰۰ بسته معیشتی در بین مددجویان این شهرستان توزیع شد که شامل اقلام مانند برنج، ماکارونی، رب گوجه‌فرهنگی، قند، چای، شکر، حبوبات و ... است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر یک از این بسته‌ها حدود ۳۲۰ هزار تومان است، افزود: در مجموع ۱۵۰ میلیون تومان برای تهیه این بسته‌ها هزینه شده که از محل کمک‌های مردمی تامین شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب ادامه داد: همچنین به مناسبت شهادت حضرت علی(ع) به ۱۵۰  نفر از ایتام و فرزندان محسنین این شهرستان در قالب طرح «اطعام مهدوی» افطاری داده شد.

وی عنوان کرد: در طول ماه مبارک رمضان توزیع افطاری و غذای گرم در بین مددجویان تداوم خواهد داشت و برای این منظور دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که این افطاری توسط خیران و مراکز نیکوکاری توزیع می‌شود.

چوپان‌نژاد تصریح کرد: کارکنان کمیته امداد این شهرستان نیز به رسم هر ساله با با اهدای هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک نقدی در سنت حسنه افطاری دادن به ۲۵۰ نفر از افراد تحت پوشش این شهرستان سهیم شدند.

 

انتهای پیام
captcha