تدارک شبکه فارس در شب‌های قدر
کد خبر: 4051302
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱

تدارک شبکه فارس در شب‌های قدر

صدا و سیمای فارس زمزمه‌های عارفانه و عاشقانه مردم فارس در شب‌های قدر را پوشش می‌دهد.

شبکه فارس، شب قدر، حرم شاهچراغبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای فارس، علیرضا باغبان‌منش، معاون سیمای مرکز فارس امروزف 31 فروردین گفت: ویژه برنامه احیای شب‌های قدر با 6 دوربین از حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) از ساعت 22:30 تا 3 بامداد به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

وی با بیان اینکه مراسم احیاء شب 21 ماه مبارک رمضان علاوه بر شبکه فارس از شبکه شما هم پخش می‌شود ، افزود: علاوه بر حرم مطهر شاهچراغ(ع) مراسم احیای شب‌های قدر از سه نقطه آرامگاه حافظ، حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) و یکی از روستاهای بخش دشمن زیاری شهرستان ممسنی پخش خواهد شد.

یاسر جمالی، معاون صدای مرکز فارس هم گفت: ویژه برنامه «باران اجابت» ویژه شب‌های قدر از ساعت 22:30 به صورت زنده از رادیو فارس پخش می‌شود .

وی تصریح کرد: پخش دعای جوشن کبیر، دعای ابوحمزه ثمالی، سخنرانی و دعای قرآن از مهم‌ترین بخش‌های این ویژه برنامه است که شنوندگان را در شب‌های معنوی و پرفضیلت همراهی می‌کند. همچنین برنامه «شب‌های آسمانی» نیز که به فضیلت و آداب شب‌های قدر می‌پردازد از رادیو فارس پخش خواهد شد.

علی خورشیدسوار، معاون فضای مجازی مرکز فارس هم گفت: تولید و انتشار اینفوگرافی اعمال شب‌های قدر، پوستر ویژه حضور کودکان و نوجوانان در کنار خانواده در مراسم شب احیا، دریافت آثار مردمی و تصاویر ارسالی مخاطبان و انتشار در فضای مجازی و تولید فتوکلیپ از تصاویر مراسم شب‌های قدر در روستاها و بقاع متبرکه استان فارس از مهم‌ترین برنامه‌های فضای مجازی شبکه فارس است.

ابوالحسن کرمی، معاون خبر مرکز فارس هم با بیان اینکه بخش‌های خبری 11 و 16 رادیو و 16:45 و 20:45 تلویزیون مراسم شب‌های قدر در سراسر استان را به طور ویژه پوشش می‌دهد، افزود: مراسم احیای شب‌های پرفیض قدر در شیراز و شهرستان های استان فارس برای پخش از بخش‌های خبری شبکه‌های سراسری نیز ارسال خواهد شد.

انتهای پیام
captcha