تعامل سپاه و ارتش در فارس مثال‌زدنی است
کد خبر: 4050473
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

تعامل سپاه و ارتش در فارس مثال‌زدنی است

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه صمیمیت و تعامل سپاه و ارتش در استان فارس مثال‌زدنی است، برپایی بیمارستان پشتیبان برای ارائه خدمات پزشکی به بیماران کرونا را یکی از نمونه‌های درخشان اقدامات و محصول همکاری مجموعه نیروهای مسلح در استان فارس برشمرد.

دیدار فرمانده سپاه فجر فارس با فرمانده ارتش در استان به گزارش ایکنا از فارس، به مناسبت فرارسیدن روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز، 29 فروردین با امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سردار بوعلی ضمن تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سپاه، ارتش و مجموعه نیروهای مسلح با روحیه جهادی، برادرانه و در کنار هم در هر عرصه‌ای که مورد نیاز کشور باشد حضور پیدا کرده و نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه صمیمیت و تعامل سپاه و ارتش در استان فارس مثال‌زدنی است، تصریح کرد: برپایی بیمارستان پشتیبان برای ارائه خدمات پزشکی به بیماران کرونا یکی از نمونه‌های درخشان اقدامات و محصول همکاری مجموعه نیروهای مسلح در استان فارس بود که رضایت مردم را در پی داشته است.

فرمانده سپاه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: سپهبد شهید صیاد شیرازی اسوه اخلاق و ولایت‌مداری و الگویی شاخص برای جوانان مومن و انقلابی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند، گفت: فرزندان انقلاب اسلامی در نیروهای مسلح همواره برای مقابله با تهدیدات آمادگی کامل دارند.

انتهای پیام
captcha