خداترسی؛ رمز ابهت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی
کد خبر: 4050446
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

خداترسی؛ رمز ابهت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس با بیان اینکه رازی در حضور نیروهای مسلح نهفته است که فراتر از ابزارهای نظامی دشمن را می‌ترساند، گفت: ویژگی ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، خداترسی است.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارسبه گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در فارس، امروز، ۲۹ فروردین‌ماه در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در شیراز برگزار شد، گفت: روز ارتش، یادآور فداکاری‌ها و تلاش‌های مستمر ارتش برای عزت و سربلندی کشور است.

وی با تصریح اینکه دشمن باید از ارتش و نیروهای مسلح ما حساب ببرد، یادآور شد: قرآن کریم می‌فرماید که آنچه قدرت و نیروهای نظامی را تحکیم می‌کند و دشمن را به ترس می‌اندازد و شر آن‌ها را از کشور کوتاه می‌کند، فراهم شدن شرایط است.

آیت‌الله دژکام با یادآوری اینکه تلاش‌های ارزشمندی در طول سالیان گذشته انجام شده است و اکنون ارتش و نیروهای مسلح در تهیه ابزار نظامی به‌صورت عمده نیازی به خارج از کشور ندارند، ادامه داد: در عمل سلاح‌هایی که در مجموعه نظامی ما تولید می‌شود در عرصه جنگ‌های منطقه‌ای نسبت به سلاح‌هایی که ابرقدرت‌ها تولید می‌کنند، برتری دارند.

امام‌جمعه شیراز با بیان اینکه رازی در حضور نیروهای مسلح نهفته است که فراتر از ابزارهای نظامی دشمن را می‌ترساند، اظهار کرد: ویژگی ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، خداترسی است و ترسی از کسی به جز خداوند در دل ندارند.

وی با یادآوری حضور شهید سردار سلیمانی در اوج حرکت داعش در میان حلقه محاصره‌ای که در کردستان عراق ایجاد شده بود، بیان کرد: وقتی اعلام شد که امیر و سردار ایرانی وارد میدان شده، ترسیدند و محاصره شکسته شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به برکات ماه رمضان، گفت: باید ترس از خدا را در ماه رمضان با تجربه روزه و فرمانبرداری از خداوند متعال، به جامعه بشری نشان دهیم و عظمت جمهوری را تقویت کنیم.

انتهای پیام
captcha