استقرار تیم سیار واکسیناسیون کرونا در مساجد یزد
کد خبر: 4050137
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

استقرار تیم سیار واکسیناسیون کرونا در مساجد یزد

تیم‌های سیار واکسیناسیون کرونا، در ایام ماه رمضان با حضور در مساجد و اماکن متبرکه یزد، تزریق واکسن به روزه داران و نمازگزاران را انجام می‌دهند.

استقرار تیم سیار واکسیناسیون کرونا در مساجد یزدبه گزارش ایکنا از یزد، تیم سیار واکسیناسیون کرونا در زمان افطار ماه رمضان در مساجد و اماکن متبرکه شهر یزد به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

موسوی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان یزد در حاشیه این طرح و با اشاره به حضور تیم سیار واکسیناسیون کرونا در مساجد و اماکن متبرکه شهر یزد در زمان افطار اظهار کرد: تیم‌های سیار واکسیناسیون کرونا مرکز بهداشت شهرستان یزد در گروه‌های بانوان و آقایان، در ایام ماه مبارک رمضان با حضور در مساجد و اماکن متبرکه سطح شهر به هنگام افطار، تزریق واکسن به روزه داران و نمازگزاران را انجام می‌دهند.

وی همچنین از حضور تیم سیار واکسیناسیون در شب‌های قدر در مساجد و اماکن متبرکه شهر یزد خبر داد و تأکید کرد: هرچند کاهش فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا و کاهش آمار بستری‌ها در بیمارستان‌های استان خبر خوبی است اما به مردم پیشنهاد می‌شود از این فرصت ماه مبارک رمضان برای تزریق واکسن کرونا استفاده کنند تا آمار واکسیناسیون افراد واکسینه شده افزایش یابد و شاهد ایمنی جمعی در جامعه باشیم.

انتهای پیام
captcha