تحولات عمیق نیروهای نظامی در جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 4050039
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

تحولات عمیق نیروهای نظامی در جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه امروز قابلیت‌های نهفته در این نیرو بروز و ظهور پیدا کرده و با تحول عمیقی که در آن به وجود آمده به یک نیروی زمینی متحرک هجومی و واکنش سریع تبدیل شده است، بر ضرورت توجه و تبیین این موارد در جهاد تبیین تأکید کرد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نزاجابه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی ارتش در استان فارس، گردهمایی جهاد تبیین ویژه فرماندهان، سرانگشتان و رؤسای بازرسی یگان‌های نزاجا در منطقه فارس با حضور امیر سرتیپ حیدری فرمانده نزاجا، حجت‌الاسلام صالحی‌نسب، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نزاجا، معاونین نزاجا و جمعی از فرماندهان و مسئولان یگان‌های نزاجا در منطقه فارس عصر دیروز، 27 فروردین در تالار امام خمینی(ره) مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز برگزار شد.

در این گردهمایی امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نزاجا گفت: استکبار جهانی توان رزمی و اقتداری که برای کشور ایجاد شده و موجب فرار آمریکا از منطقه خاورمیانه شده است را بر نمی‌تابد و قصد دارد ما را منزوی کرده و اجازه ندهد تا ملت ما با این اقتدار ارتباط برقرار کند.

وی تصریح کرد: بحمد الهی امروز قابلیت‌های نهفته در نیروی زمینی بروز و ظهور پیدا کرده و با تحول عمیقی که در آن به‌وجود آمده به یک نیروی زمینی متحرک هجومی و واکنش سریع تبدیل شده است و جا دارد که تمامی این اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در جهاد تبیین مورد توجه واقع شود.

حیدری بیان کرد: چون ما در نیروی زمینی توانایی‌های زیادی در عرصه تولید تسلیحات و تجهیزات داریم، امسال را به‌عنوان سال ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان و نهادینه کردن تولید دانش‌بنیان نام‌گذاری کردیم و امیدواریم در این بحث نیز به اقتصاد کشور کمک کنیم.

در ادامه حجت‌الاسلام صالحی‌نسب، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نزاجا گفت: مقام معظم رهبری  اوامرشان را در باب جهاد تبیین مبنی بر سه امر جنگ روایت‌ها، تحریف حقایق و از بین بردن زنجیره تواصی به حق بیان فرمودند و اقدام بایسته و شایسته در این خصوص را ضرورت امروز متولیان امر دانستند که بر ما واجب است در این ارتباط با تبیین واقعیت‌ها جلوی دسیسه‌های دشمنان را که با روایت خلاف وارد میدان جنگ با ما شده‌اند، بگیریم و بر آن‌ها فائق بیاییم.

وی با بیان اینکه تنها دستگاه‌های اجرایی کشور متولی جهاد تبیین نیستند و ما موظفیم از خانواده خود شروع کنیم، اظهار کرد: در همین راستا امروز در نیروی زمینی ارتش بیش از ۲۴ هزار مورد سخنرانی تبیینی، تشریح فرمایشات رهبری، حلقه‌های محبت و معرفت را انجام داده است همچنین در بین‌الصلاتین و ضمن کلاس‌های قرآن ماه مبارک رمضان در ارتباط با جهاد تبیین اقداماتی انجام شده است تا کارکنان پایور و وظیفه با حقایق نظام اسلامی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha