امنیت مردم خط قرمز پلیس است
کد خبر: 4049910
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

امنیت مردم خط قرمز پلیس است

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: کسانی که بخواهند به هر نحوی امنیت مردم را به خطر بیندازند، با برخورد قاطع و قانونی مأموران انتظامی مواجه خواهند شد.

کاووس محمدی، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی فارس، کاووس محمدی، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس امروز، 27 فروردین گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است. کسانی که بخواهند به هر نحوی امنیت مردم را به خطر بیندازند، با برخورد قاطع و قانونی مأموران انتظامی مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به انتشار یک فیلم در فضای مجازی مبنی بر حرکت خلاف جهت یک خودرو پژو 405 در بلوار مدرس شهر شیراز و ایجاد بی نظمی، گفت: مأموران یگان امداد شهرستان شیراز هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود یک خودرو پژو 405 را مشاهده کردند که راننده آن اقدام به حرکات نمایشی و ایجاد مزاحمت برای دیگر خودروها می‌کند.

محمدی با بیان اینکه مأموران به راننده خودرو دستور ایست دادند ولی بدون توجه اقدام به فرار کرد، افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران به تعقیب خودرو پرداخته و در نهایت خودرو را در بلوار مدرس متوقف و در این خصوص راننده و دو سرنشین آن را دستگیر کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه خودرو به پارکینگ انتقال داده شد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به اتهام انجام حرکات نمایشی، ایجاد مزاحمت، عدم توجه به ایست پلیس و بر هم زدن نظم عمومی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام
captcha