عدالت در توزیع امکانات و خدمات شهری شیراز رعایت می‌شود
کد خبر: 4049875
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

عدالت در توزیع امکانات و خدمات شهری شیراز رعایت می‌شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به ضرورت اولویت‌بندی نیازهای محلات، گفت: موضوع عدالت در توزیع امکانات و خدمات شهری در تمام محلات با اولویت محلات کم‌برخوردارتر مناطق در نظر گرفته می‌شود.

افسانه خواست خدایی، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، افسانه خواست خدایی، ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۵، امروز، 27 فروردین در جلسه میزخدمت مسجدمحوری در مسجد امام محمدباقر(ع)، گفت: موضوع عدالت در توزیع امکانات و خدمات شهری در تمام محلات با اولویت محلات کم‌برخوردارتر مناطق در نظر گرفته می‌شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد: در هر محله باید نیازهای آن اولویت‌بندی شده و متناسب با آن پروژه‌ها در محلات و مناطق تعریف و اجرا شود.

وی با بیان اینکه پای کار رسیدگی به مشکلات و مطالبات شهروندان هستیم، گفت: تمام تلاشمان در بودجه امسال سعی بر پوشش اولویت‌های نیازهای شهری شهروندان بود.

خواست‌خدایی تأکید کرد: طبق برنامه هفتگی به همراه شهردار منطقه پنج، محله به محله در حال بازدید و سرکشی و رسیدگی به مشکلات هستیم و با ایجاد میز خدمت مسجد‌محور هفتگی سعی در پاسخگویی و ارتباط رو در رو با شهروندان در راستای حل و پیگیری مشکلاتشان داریم.

انتهای پیام
captcha