افزایش شهرهای قرمز کرونایی
کد خبر: 4049849
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

افزایش شهرهای قرمز کرونایی

وزارت بهداشت از بستری شدن 195 بیمار جدید و فوت 23 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد: ۵۵ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

افزایش شهرهای قرمز به 55 شهر / 23 بیمار فوت کردند

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۴ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۲۷۵ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۲۴۴ نفر دُز دوم و ۲۶ میلیون و ۷۱۹ هزار و ۴۶۷ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۸ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۹۸۶ دُز رسید. در شبانه روز گذشته نیز ۴۶ هزار و ۲۹۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۲۷ فروردین‌ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هزار و ۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۹۵ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۲۰۵ هزار و ۶۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۸۰۰ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون شش میلیون ۹۴۲ هزار و ۲۲۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و هزار و ۴۲۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۰ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۵۲۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

و در حال حاضر ۵۵ شهرستان در وضعیت قرمز، ۸۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha