برگزاری جشنواره رمضانی «افطاری ساده» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4049683
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹

برگزاری جشنواره رمضانی «افطاری ساده» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری ویژه‌برنامه افطاری ساده برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

 «افطاری ساده»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 26 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور اجرای برنامه اطعام مهدوی که از نیمه شعبان شروع شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، ویژه‌برنامه افطاری ساده نیز برای کمک به نیازمندان در این ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: با اجرای این برنامه بسته‌های معیشتی و همچنین غذایی گرم در بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه این افطاری ساده شامل نان، خرما و پنیر است، اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح فراهم کردن زمینه برای مشارکت همه افراد جامعه است زیرا با هزینه اندک می‌توانند در این سنت حسنه شرکت کنند.

مبشری تصریح کرد: از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ پرس افطاری ساده به همت نیکوکاران در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با اشاره به روش‌های مشارکت در این ویژه‌برنامه، ابراز کرد: کسانی که مایل به مشارکت در این سنت حسنه هستند، می‌توانند یا به صورت حضوری به ادارات ۱۷ گانه مراجعه و یا با کد دستوری# ۰۷۴*۸۸۷۷*و یا شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ بانک تجارت کمک‌های خود را واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه ما این کمک‌ها را به عنوان امانت به دست نیازمندان می‌رسانیم، یادآور شد: ۴۷ هزار خانواده نیازمند در استان چشم انتظار کمک‌های خیرین به ویژه در ماه مبارک رمضان هستند.

انتهای پیام
captcha