ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به 2000 نفر از نیازمندان شیراز
کد خبر: 4049291
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به 2000 نفر از نیازمندان شیراز

اعضای جهادگر تیم دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به مدت یک هفته به بیش از 2 هزار نفر افراد تحت پوشش کمیته امداد و اداره بهزیستی خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه کردند.

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگانبه گزارش ایکنا از فارس، در حرکتی جهادی، ۴۵ دانشجو و دانش آموخته رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به بیش از دو هزار نفر از مراجعه‌کنندگان مددگیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس و بهزیستی استان، خدمات تخصصی دهان و دندان ارائه کردند.

علی مهرآرا، مسئول بخش دندانپزشکی گروه جهادی شهید «بیاضی‌زاده» امروز، 24 فروردین در جمع خبرنگاران در این رابطه گفت: دندانپزشکان جهادگر این دانشگاه با ارائه خدمات تخصصی دهان و دندان، به مدت یک هفته و چهار نوبت کاری روزانه، موفق به انجام بخشی از رسالت خود در زمینه ارائه خدمت به افراد نیازمند و محرومان جامعه شدند.

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، جهادگران تیم دندانپزشکی شهید «بیاضی‌زاده» وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با همکاری گروه جهادی «الکفیل» در مجتمع فرهنگی - تربیتی آیت‌الله ربانی شیراز به افرادی که امکان پرداخت هزینه‌های سنگین این خدمات را نداشتند، خدمات تخصصی دندانپزشکی ارائه کردند.

مهرآرا ادامه داد: در این فعالیت جهادی، ۲۵ یونیت سیار و سه دستگاه خودروی دندانپزشکی همراه با تجهیزات تخصصی مانند رادیوگرافی و اتوکلاو به صورت تمام وقت مشغول به خدمت‌رسانی بوده‌اند.

انتهای پیام
captcha