روزانه 5 محفل تفسیر شاخص در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 4049172
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

روزانه 5 محفل تفسیر شاخص در فارس برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از برپایی پنج محفل تفسیر قرآن به‌صورت روزانه در ماه مبارک رمضان با حضور اساتید مجمع مفسرین حوزه علمیه قم در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارسحجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از اعزام جمعی از اساتید مجمع مفسرین حوزه علمیه قم به‌منظور برپایی محافل تفسیر قرآن خبر داد و گفت: این محافل به‌صورت روزانه در ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف استان فارس برپا می‌شوند.

وی افزود: نشست تفسیر قرآن کریم با سخنرانی آیت‌الله فاطمی همه روزه از ساعت 19 تا 19:30 در حرم مطهر علی‌ بن حمزه(ع) شیراز برگزار می‌شود. همچنین محافل تفسیر آیت‌الله فاطمی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) از دیگر برنامه‌ها در این ایام است.

موسوی بیان کرد: نشست تفسیر قرآن با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین خواجوی همه روزه در ماه مبارک رمضان قبل از نماز مغرب و عشا در مصلی نماز جمعه شهرستان فسا برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار کرد: علاوه بر این‌ها نشست تفسیر قرآن با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرمعزی همه روزه بعد از نماز ظهر و عصر در حرم مطهر امامزاده پیرمراد(ع) استهبان برگزار می‌شود.

وی برپایی نشست تفسیر قرآن با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی‌مقدم در ایام ماه مبارک رمضان بعد از نماز ظهر و عصر در حرم مطهر امامزاده فضل‌ بن موسی(ع) جهرم را از دیگر برنامه‌های تفسیری شاخص در این استان اعلام کرد.

موسوی با بیان اینکه این نشست‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، گفت: حضور عالمان مجمع مفسرین حوزه علمیه قم در ایام ماه مبارک رمضان که به ماه بهار قرآن مشهور است فرصت مغتنمی برای شناخت بهتر و تدبر در کلام وحی است.

انتهای پیام
captcha