ایستگاه نقاشی در امامزاده حسن(ع) کرج برپا شد + عکس
کد خبر: 4048974
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

ایستگاه نقاشی در امامزاده حسن(ع) کرج برپا شد + عکس

ایستگاه مشاوره و روانشناسی نقاشی «کودکان و خردسالان و خانواده» با همکاری اداره اوقاف و امورخیریه کرج در غرفه «شمیم خدمت» مرکز افق آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برپا شد.

ایستگاه نقاشی در امامزاده حسن(ع) کرجبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، در حاشیه مراسم جزءخوانی آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج، ایستگاه مشاوره و روانشناسی نقاشی «کودکان و خردسالان و خانواده» از سوی دارالقرآن مرکز افق آستان مقدس امامزاده حسن(ع) و با مشارکت اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کرج ویژه ماه مبارک رمضان با حضور حجت‌الاسلام رسول غفارپور، کارشناس مهدویت در غرفه «شمیم خدمت» این آستان برپا شد.

همچنین برنامه ایستگاه رنگ‌آمیزی و نقاشی غرفه «ماه بهار قرآن» آستان مقدس امامزاده حسن(ع) نیز با جزءخوانی قرآن کریم و توزیع ۳۶ بسته جایزه شامل دستبند مرواریدی، کتاب‌های مذهبی و سبک و سیره زندگی اهل‌ بیت(ع)، روسری، لوح ادعیه جیبی زیارت عاشورا و آیةالکرسی و سوره‌ یاسین، شال، تابلو کوچک امام رضایی، ماژیک، مُهر نماز جیبی و شاخه گل‌های کاغذی از سوی رسانه گروه علمی و جهادی «انعکاس» استان البرز ویژه «کودکان دختر و پسر» و «مادران کتابخوان» همراه بود.

یادآور می شود، رسانه گروه علمی و جهادی «انعکاس» به‌مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی کشور به نشانی مجازی mohammadi___photographer@ در مناطق شهری و روستایی استان البرز فعالیت رسانه‌ای و جهادی دارد.

هاجر محمدی

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha