برگزاری مسابقه نقاشی قرآنی ویژه رمضان در بیجار
کد خبر: 4048436
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

برگزاری مسابقه نقاشی قرآنی ویژه رمضان در بیجار

مدیر مؤسسه قرآن و عترت «قمر بنی‌هاشم» شهرستان بیجار از برگزاری مسابقه نقاشی قرآنی ویژه رمضان برای کودکان و نوجوانان در بیجار خبر داد.

موسسه قرآن و عترت

محمدرضا تیممی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت قمر بنی‌هاشم شهرستان بیجار در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مؤسسه قرآن و عترت قمر بنی هاشم در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی از سال 1391 فعالیت خود را در سطح شهرستان بیجار آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کلاس‌های قرآنی از برنامه‌های اولویت‌دار این مؤسسه قرآنی بوده است، افزود: از سال 91 تاکنون فعالیت‌ها و برنامه‌های مثمر ثمری در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و انس و الفت بیشتر جوانان و نوانان بیجاری با قرآنی کریم در این مؤسسه صورت گرفته است.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت قمر بنی‌هاشم شهرستان بیجار با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: ماه مبارک رمضان اوج فعالیت‌های قرآنی به ویژه در سطح مؤسسات بوده است و برنامه‌های خاصی به منظور بهره‌مندی بیشتر از فیوضات و برکات این ماه مبارک صورت می‌گیرد.

وی از برگزاری مسابقه نقاشی قرآنی ویژه رمضان برای کودکان و نوجوانان در بیجار خبر داد و گفت: ماه رمضان، خانواده، قرآن، سبک زندگی قرآنی و ... از جمله موضوعات این مسابقه قرآنی بوده است.

تیممی به زمان ارسال آثار اشاره کرد و افزود: علاقه‌مندان کودک و نوجوانان از اول رمضان تا شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) فرصت دارند که آثار خود را به مسابقه قرآنی ارسال کنند.

وی در پایان یادآور شد: نفرات برتر این مسابقه نقاشی در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و آثار شرکت‌کنندگان در قالب نمایشگاهی در حسینیه بیجار نصب خواهد شد.

انتهای پیام
captcha