برپایی رویداد استارتاپی اسلامی ـ قرآنی در نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن
کد خبر: 4048213
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

برپایی رویداد استارتاپی اسلامی ـ قرآنی در نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن

رویداد استارت‏اپی اسلامی ـ قرآنی با عنوان «۱۱۴ استارتاپ» با هدف آموزش تجربه‌محور در راستای کارآفرینی اسلامی ـ قرآنی از ۵ تا ۷ اردیبهشت‏‌ سال جاری، در نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن برگزار می‌شود.

برپایی رویداد استارت‌‏آپی اسلامی ـ قرآنی در نمایشگاه بین‌‏المللی قرآنبه گزارش ایکنا به نقل از ستاد خبری بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن کریم، سیدیاسر ساجدی، مدیر بخش فضای سایبری و فرهنگ دانش‌بنیان، اظهار کرد: رویداد استارت‏اپی اسلامی ـ قرآنی، از مجموعه فعالیت‌‏های بخش فضای سایبری و فرهنگ دانش‌بنیان بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‏‌المللی قرآن کریم محسوب می‏‌شود که طبق برنامه‌‏ریزی انجام شده از ۵ تا ۷ اردیبهشت‏‌ماه، در یکی از سالن‏‌های نشست‏‌های نمایشگاه برگزار خواهد شد.

ساجدی افزود: از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به برگزاری یک رویداد آموزشی ـ تجربی سه روزه، آموزش تجربه‏‌محور کارآفرینی اسلامی ـ قرآنی، امکان همکاری با کارآفرینان برتر کشور، برگزاری کارگاه‌های جنبی تخصصی با بهره‌گیری از اساتید مجرب، اهدای جایزه به سه تیم برتر و امکان حمایت از ایده‌‏های برتر اشاره کرد.

وی با بیان محور‌های فعالیت این رویداد تصریح کرد: رویداد در محور‌های آموزش قرآن کریم، تبلیغ و ترویج قرآن کریم، گردشگری و توریسم، هنر‌های تجسمی، معماری و دکوراسیون داخلی، اسباب‌‏بازی و بازی‌های رایانه‌ای، سلامت و محصولات غذایی حلال، وب و اپلیکیشن و تولید محتوای چندرسانه‌ای و برگزاری رویداد‌های اسلامی ـ قرآنی (باتوجه ویژه به نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن کریم) برگزار می‌شود.

مدیر بخش فضای سایبری و فرهنگ دانش‌بنیان تأکید کرد: برگزاری این رویداد در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شده است، از جمله نوآوری‏‌های این دوره از نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن کریم به شمار می‏‌آید.

ساجدی با اشاره به هدف از برگزاری این رویداد استارت‏‌آپی گفت: تقویت و گسترش اکوسیستم استارت‏‌آپی با رویکرد اسلامی ـ قرآنی در کشور از سوی مجموعه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی برگزاری نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن کریم از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

مدیر بخش فضای سایبری و فرهنگ دانش‌بنیان در پایان اظهار کرد: جوایز در نظر گرفته شده برای گروه‌‏های برتر در این رویداد استارت‏‌آپی اسلامی ـ قرآنی شامل مبالغ ۶ و ۵ و ۴ میلیون تومان برای سه رتبه اول تا سوم می‏‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اطلاع‌‏رسانی Evand.com/events/۱۱۴startups مراجعه کنند.

بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن کریم

انتهای پیام
captcha