معرفی خانواده‌های قرآنی در شبکه فارس
کد خبر: 4047882
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

معرفی خانواده‌های قرآنی در شبکه فارس

ویژه‌برنامه «وصال» همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در لحظات نزدیک به اذان مغرب با حضور خانواده‌های قرآنی از شبکه سیما استان فارس پخش می‌شود.

سیدحمید موسوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارسسیدحمید موسوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به برنامه‌های قرآنی ماه رمضان این استان، گفت: ستاد عملیات رمضان 1401 در استان فارس با دبیری سازمان تبلیغات اسلامی جلساتی متعددی با حضور ادارات و نهادها جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی مناسب و مطلوب‌تر برگزار کرد.

وی افزود: اداره امور قرآنی در راستای عملیات رمضان 1401 با همکاری ادارات مرتبط برنامه‌های متنوع قرآنی از جمله محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در سطح استان جلسات تفسیر و برنامه‌های دیگری از جمله حضور خانواده‌های قرآنی در برنامه «وصال» سیما در طول ماه مبارک رمضان اجرا می‌کند.

موسوی تصریح کرد: قریب 450 نفر در قالب خانواده‌های قرآنی شیراز هر روز از ساعت 18 تا 19 قبل از افطار میهمان عمومی ویژه‌برنامه وصال سیمای فارس هستند. در این ویژه‌برنامه مهمانان ویژه‌ای از چهره‌های شاخص قرآنی استان حضور دارند.

انتهای پیام
captcha