راه‌اندازی 200 آشپزخانه «اطعام مهدوی» در استان مرکزی
کد خبر: 4047532
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

راه‌اندازی 200 آشپزخانه «اطعام مهدوی» در استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اعلام برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان از برپایی ۲۰۰ آشپزخانه «اطعام مهدوی» در استان خبر داد.

راه اندازی آشپرخانه اطعام مهدوی در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان گفت: توزیع غذای گرم، افطاری ساده و بسته‌های معیشتی، راه‌اندازی و افتتاح آشپزخانه «اطعام مهدوی» همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح استان از برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان است.

مومنی اظهار کرد: ۲۰۰ آشپزخانه «اطعام مهدوی» در استان مرکزی با همکاری مراکز نیکوکاری، خیرین و موکب‌های ستادعتبات عالیات راه‌اندازی شده است و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۹۰ هزار غذای گرم تهیه و با حفظ عزت نفس و کرامت بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با تأکید بر هدف‌گذاری تهیه و توزیع ۴۵ هزار و ۶۰۹ سبد غذایی، تصریح کرد: در همین راستا دو میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان خیرین برای خرید برنج کمک کرده‌اند و همین میزان هم کمیته امداد برای تهیه سبد غذایی هزینه خواهد کرد.

مؤمنی خاطرنشان کرد: جذب حامی طرح اکرام ایتام و محسنین اجرای طرح «مفتاح‌الجنة» با حضور مسئولان و خیران جهت بازدید از منازل مددجویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط امداد و مراکز نیکوکاری نیز از دیگر برنامه‌های مهم این ایام است.

انتهای پیام
captcha