اجرای طرح «اطعام مهدوی» در زنجان
کد خبر: 4047418
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

اجرای طرح «اطعام مهدوی» در زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان گفت: ۴۵ آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در سطح استان برای اطعام نیازمندان زنجانی فعالیت خود را آغاز کردند.

اطعام مهدوی

روح‌اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به ارائه خدمات آشپزخانه‌های مهدوی در سطح استان، گفت: ۴۵ آشپزخانه اطعام مهدوی با هدف طبخ و توزیع غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان زنجانی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال برنامه‌ریزی شده است از طریق ۴۵ آشپزخانه فعال در سطح استان غذای گرم طبخ و بین خانواده‌های تحت حمایت و سایر نیازمندان توزیع شود، افزود: در تمامی مراحل طبخ و توزیع غذای گرم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به دقت مورد توجه قرار گرفته و فعالیت این مراکز با مجوز و نظارت مراکز بهداشت انجام می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با تأکید بر اینکه در کنار توزیع غذای گرم، تهیه بسته‌های معیشتی نیز در ماه مبارک رمضان در دستور کار این نهاد قرار دارد، متذکر شد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان ماه مبارک رمضان، تمامی خانواده‌های تحت حمایت از بسته‌های غذایی و معیشتی بهره‌مند خواهند شد.

صالحی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه فرصت‌ها است و این ماه پر برکت و معنوی فرصت بسیار خوبی برای کمک و همدلی به فرزندان ایتام و نیازمندان است، گفت: خیران نیک‌اندیش، نیکوکاران، عموم مردم ولایی و روزه‌دار استان می‌توانند با مشارکت در طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده از طریق شماره‌گیری کد مهربانی #024*8877*، تلفن گویای 33116 و شماره کارت مجازی 0420-5003-9979-6037 کمک‌های خود را به دست خانواده‌های نیازمند استان برسانند و در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

انتهای پیام
captcha