برپایی پنجمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» به یاد شهدای رهپویان وصال
کد خبر: 4047349
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

برپایی پنجمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» به یاد شهدای رهپویان وصال

با نزدیک شدن به سالگرد شهادت شهدای کانون رهپویان وصال شیراز، پنجمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» به یاد این شهدا برگزار خواهد شد.

پنجمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی»، شهدای رهپویان وصالبه گزارش ایکنا از فارس، پنجمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» که در حقیقت چهل و دومین کرسی تلاوت و محفل قرآنی طرح «ضیافت قرآنی در چهارشنبه شب‌های رضوی» هم هست، امشب، 17 فروردین‌ماه برگزار خواهد شد.

با نزدیک شدن به سالگرد شهادت شهدای کانون رهپویان وصال شیراز، پنجمین محفل  به یاد این شهدای مظلوم در بستر فضای مجازی و همچنین به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

این محفل قرآنی با رویکرد تلاوت ‌جوانان‌‌‌ و نوجوانان ‌قرآنی برپا خواهد شد که در آن جزء پنجم قرآن با قرائت ترتیل دانش‌آموز امیرمحمد شاهینی و قرائت ترتیل دانشجو محمدامین زندپور تلاوت می‌شود.

محفل مذکور که همراه با بیان نکات تفسیری خواهد بود به صورت حضوری در حسینیه رهپویان وصال واقع در خیابان شهید آقایی شیراز برپا خواهد شد.

زمان برگزاری این محفل امشب از ساعت 21 تا 21:45 خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/u09176033568/ziyafatequrani2 هم در این محفل نورانی شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha