فارس آماده تحول فرهنگی برای پیشبرد اهداف دینی است
کد خبر: 4047329
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

فارس آماده تحول فرهنگی برای پیشبرد اهداف دینی است

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در این استان گفت: به برکت ماه رمضان، فارس برای یک تحول فرهنگی و پیشبرد اهداف دینی در حال آماده شدن است.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارسبه گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس امروز، 17 فروردین در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه به برکت ماه رمضان، فارس برای یک تحول فرهنگی و پیشبرد اهداف دینی در حال آماده شدن است، افزود: این مجموعه می‌خواهد در فارس کار فرهنگی را از مرحله طراحی تا عملیات به اجرا در آورد و باید این جلسه‌ها استمرار پیدا کند تا اعضا با سلیقه و روحیات یکدیگر آشنا شوند و تجربیات را انتقال دهند.

وی به تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در فارس اشاره کرد و افزود: فارس به عنوان اولیه استان این نقشه را تهیه و تدوین کرد که به دستور رئیس جمهور به عنوان نمونه و الگوی کشوری انتخاب شده است.

آیت‌الله دژکام تصریح کرد: رییس جمهور دستور دادند که این نقشه هم از لحاظ بودجه، هم از نظر برنامه و هم در اجرای برنامه‌های فرهنگی مدنظر قرار گیرد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه این نقشه نیاز به هدایت دارد تا اهداف تعیین شده را به خوبی منتقل کند، افزود: اکنون که این سند در سطح کشور نمونه شده و به فارس در این حوزه اعتماد شده است، دستگاه‌های متولی فرهنگی کاری کنند که نتیجه آن آبرومندانه باشد.

انتهای پیام
captcha