برپایی سفره اطعام مهدوی در خرم‌دره
کد خبر: 4047197
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌دره خبر داد

برپایی سفره اطعام مهدوی در خرم‌دره

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌دره از مشارکت تبلیغات اسلامی این شهرستان در برپایی سفره اطعام مهدوی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان خبر داد.

اطعام مهدوی

حجت‌الاسلام فرشید ملکی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، در تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این شهرستان، اظهار کرد: در خصوص هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسمات مذهبی ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان سه نشست تخصصی با مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

وی با اشاره به اعزام مبلغ به مساجد شهرستان، اضافه کرد: در این جلسات هماهنگی لازم برای حضور مبلغان در مدارس و برگزاری محافل انس با قرآن و حضور هر چه بیشتر دانش‌آموزان و ورزشکاران در محافل انجام شد.

این مسئول بر ضرورت حضور سخنرانان و روحانیون در اماکن ورزشی تاکید کرد و گفت: گفتمان‌های دینی و ویژه برنامه‌های جشن روزه اولی‌ها ازدیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای ماه مبارک رمضان است.

حجت‌الاسلام ملکی با یادآوری اینکه ویژه برنامه شب‌های قدر نیز به مدت یک هفته در سطح شهرستان برپا خواهد بود، ادامه داد: برگزاری جلسات تفسیر با محوریت کتاب امت قوی برای برخی از ادارات نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام در شهرستان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌دره از برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت‌های زندگی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در زمینه برپایی سفره اطعام مهدوی (افطاری ساده) و جمع آوری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان با این کمیته مشارکت خواهیم نمود.

انتهای پیام
captcha