۱۰۰۰ بسته افطاری بین نیازمندان بیرجندی توزیع می‌شود
کد خبر: 4047108
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

۱۰۰۰ بسته افطاری بین نیازمندان بیرجندی توزیع می‌شود

همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان، بیش از یک هزار بسته افطاری ساده به همت مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران و گروه جهادی شهید فرهادی بین خانواده‌های ایتام و نیازمندان شهرستان بیرجند توزیع می‌شود.

افطاری ساده در ماه رمضان بیرجندفاطمه‌زهرا قاسمی، مسئول اداری و مالی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی، امروز، ۱۶ فروردین‌ماه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال برای سومین سال متوالی در ماه مبارک رمضان با همت مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران و گروه جهادی شهید فرهادی از خیران و نیکوکاران کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری می‌شود تا در قالب افطاری ساده در بین خانواده‌های ایتام و نیازمند شهرستان بیرجند توزیع کنیم.

مسئول اداری و مالی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی با اشاره به توزیع دو هزار و ۹۰۰ بسته افطاری ساده طی دو سال گذشته، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان امسال نیز پیش‌بینی شده است بیش از یک هزار بسته افطاری ساده در قالب طرح «اطعام مهدوی» در بین خانواده‌های ایتام و نیازمند توزیع شود.

وی ادامه داد: هر بسته افطاری ساده به ارزش ۱۵۰ هزار تومان شامل نبات، پنیر، حلوا شکری، تخم‌مرغ، خرما و نان است که اگر خیران همراهی کنند غذای گرم نیز در شب‌های قدر و نیمه ماه رمضان طبخ و بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهیم کرد.

قاسمی از توزیع یکصد بسته غذایی در ایام ماه رمضان خبر داد و افزود: سال گذشته در ایام ماه مبارک رمضان ۲۲۰ بسته غذایی به ارزش ۵۵ میلیون تومان توزیع شد.

مسئول اداری و مالی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی یادآور شد: در نیمه شعبان و ایام پایانی سال گذشته هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم، تعدادی بسته غذایی و ۱۰ دست لباس و کفش(به نیابت از شهید فرهادی) به همت مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران و گروه جهادی شهید فرهادی در بین خانواده‌های ایتام، بیماران صعب‌العلاج و نیازمند توزیع شد.

قاسمی از تمام خیرین استان برای تأمین هزینه‌های بسته‌های افطاری ساده و کمک به نیازمندان دعوت کرد و گفت: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۱۰۰۳۲ و یا شمارگیری کد دستوری #۴۵۵۶۸۸۷۷ کمک‌های نقدی خود را واریز کنند و یا در صورت هرگونه سؤال برای نحوه کمک‌رسانی با شماره ۰۹۳۸۵۶۱۶۳۵۴ تماس بگیرند تا با مشارکت در برنامه‌های ماه مبارک رمضان مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی یاریگر نیازمندان باشند.

وی در پایان تأکید کرد: مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی آمادگی دارد برای هم‌افزایی و پرهیز از اقدامات جزیره‌ای با گروه‌های جهادی و سایر مراکز نیکوکاری برای کمک به نیازمندان در سطح استان همکاری کنند.

انتهای پیام
captcha