فرمانده‌ای که «رفاقت را تمام کرد»
کد خبر: 4046932
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

فرمانده‌ای که «رفاقت را تمام کرد»

کتاب «رفاقت را تمام کرد»، روایت حاج حسین اسداللهی، فرمانده لشکر۲۷ محمدرسول‌الله (ص) از شش شهید مدافع‌حرم، روانه بازار کتاب شد.

رفاقت را تمام کرد

به گزارش ایکنا کتاب «رفاقت را تمام کرد» روایت حاج حسین اسداللهی، فرمانده لشکر۲۷ محمدرسول‌الله (ص) از شش شهید مدافع‌حرم است که به قلم ساجده ابراهیمی توسط انتشارات ۲۷ بعثت روانه بازار کتاب شده است.

سردار حسین اسدالهی از رزمندگان فعال در دوران جنگ تحمیلی بود که پس از جنگ، سال‌ها در سپاه حضرت محمد رسول‌الله‌(ص) تهران بزرگ مشغول به خدمت بوده و فرماندهی سابق لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول‌الله‌(ص) در کارنامه مدیریتی او به چشم می‌خورد. این فرمانده شهید، مدتی طولانی به عنوان فرمانده در سوریه به افتخار مدافع حرم بودن نائل گردید و مبارزه با تکفیری‌ها همراه و همقدمی مؤثر برای شهید قاسم سلیمانی بود.

شهیدان رضا فرزانه، اصغر فلاح‌پیشه، مهدی ثامنی‌راد، قدیر سرلک، سید اسماعیل سیرت‌نیا و محمد‌تقی ارغوانی شش نیروی تحت فرمان اسداللهی در هنگامه حضور در محور خانات و عملیات حلب و آزادسازی نبل و الزهرا در سوریه بوده‌اند و در روایت‌های این کتاب، اسداللهی در قامت یک فرمانده چند روزی از زندگی این شهدا را روایت کرده است.

«رفاقت را تمام کرد» نتیجه گفت‌و‌گوهایی است که در طول سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۷ صورت گرفته و یک سال و چند ماه بعد از این گفت‌و‌گوها اسداللهی به دلیل عارضه شیمیایی و سرطان خون به شهادت رسید و بخش‌هایی از گفت و گوهایش درباره شهید تقی ارغوانی و مهدی ثامنی‌راد نیمه کاره مانده است.

 آنچه «رفاقت را تمام کرد» می‌خوانیم، بیش از روایت یک فرمانده و روایت یک رفیق با شش شهید است که خود را از آن‌ها جا مانده می‌دانست، اما برای رسیدن به آن‌ها درنگ نکرد.

کتاب «رفاقت را تمام کرد» روایت حاج حسین اسداللهی، فرمانده لشکر۲۷ محمدرسول‌الله (ص) از شش شهید مدافع‌حرم، به قلم ساجده ابراهیمی در شمارگان ۱۰۰۰ نخسته و با قیمت ۲۷ هزار تومان توسط انتشارات ۲۷ بعثت منتشر شده است.

انتهای پیام
captcha