اجرای رزمایش «اطعام مهدوی، افطاری ساده» در هرمزگان
کد خبر: 4046921
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

اجرای رزمایش «اطعام مهدوی، افطاری ساده» در هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان از راه‌اندازی 150 آشپزخانه اطعام مهدوی در راستای اجرای رزمایش «اطعام مهدوی، افطاری ساده» در استان با محوریت مراکز نیکوکاری، هم‌زمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.

رزمایش اطعام مهدوی افطاری ساده

به گزارش ایکنا از هرمزگان، جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، صبح امروز، 16 فروردین‌ماه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی کمیته امداد با همکاری مراکز نیکوکاری مساجد و هیئت‌های مذهبی و مشارکت خیرین و کمک‌های مردمی جهت پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان در طول ماه مبارک رمضان افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه این پویش به منظور هدایت کمک‌های مؤمنانه در جهت تأمین بسته‌های غذایی و معیشتی ویژه خانواده‌های نیازمند با همکاری نهادها، گروه‌های مردمی، هیئت‌های مذهبی، خیران و مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود، افزود: امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان بتوانیم بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم در این آشپزخانه‌ها طبخ و بین نیازمندان استان توزیع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان بیان کرد: تمام مراحل طبخ و توزیع بسته‌های غذای گرم با رعایت مسائل بهداشتی و مطابق شیوه‌نامه‌های ستاد ملی کرونا انجام می‌شود.

تراهی در پایان یادآور شد: برای دریافت نذورات در طرح اطعام مهدوی، کمک‌ها و هدایای مردمی از طریق کد دستوری #۱*۰۷۶*۸۸۷۷* و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ پیش‌بینی شده و مردم عزیز استان می‌توانند از این طریق کمک‌های نقدی خود را در این ماه مبارک جهت تأمین مواد اولیه پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان استان، واریز کنند.

انتهای پیام
captcha