راه‌اندازی 300 آشپزخانه «اطعام مهدوی» در البرز
کد خبر: 4046642
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

راه‌اندازی 300 آشپزخانه «اطعام مهدوی» در البرز

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام(ره) البرز گفت: ۳۰۰ آشپزخانه با عنوان «اطعام مهدوی» در سطح استان راه‌اندازی شده و به‌صورت روزانه ۵۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان البرزی توزیع می‌شود.

«اطعام مهدوی»

به گزارش ایکنا از البرز، رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام(ره)، روز دوشنبه، 15 فروردین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح اطعام مهدوی یکی از فعالیت‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است، گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته علاوه بر این طرح پویش ایران مهربان با هدف جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین به‌طور جدی پیگیری خواهد شد. همچنین توزیع ۴۰۰ هزار بسته معیشتی، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، افطاری ساده و طرح مفتاح‌الجنه از جمله سایر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی اخیر، مددجویان و سایر محرومان بیش‌ از پیش نیازمند حمایت خیران هستند، افزود: بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اعم از خیران، اصناف، مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها، تکایا، نیروهای مقاومت بسیج و ایجاد تمهیدات لازم برای استفاده از ظرفیت داوطلبانه بسیجیان و گروه‌های جهادی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اطعام مهدوی از اهداف و برنامه‌های کمیته امداد البرز در ماه رمضان محسوب می‌شود.

لشینی با بیان اینکه ایران همدل پویشی برای همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان در ماه رمضان است. گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام(ره) و بیش از ۳۷۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۸۳۶۲ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در طرح اطعام مهدوی است.

انتهای پیام
captcha