افتتاح ۲۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در گلستان
کد خبر: 4046622
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

افتتاح ۲۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در گلستان

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در راستای اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان و به منظور تحقق مواسات و کمک‌های مومنانه و افطاری ساده، از افتتاح ۲۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در مراسم افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی شامگاه، 14 فروردین در مسجد امام حسن‌مجتبی‌(ع) گرگان‌، گفت: طرح اطعام مهدوی، افطاری ساده با همت و مشارکت مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه و نیکوکاران در تمامی شهرهای استان اجرایی و عملیاتی می‌شود.

بابایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری‌، به منظور تأمین معاش نیازمندان، گفت: هدف از اجرای طرح اطعام مهدوی این است که هیچ نیازمندی در ماه مبارک رمضان گرسنه نماند.

مدیرکل‌ کمیته امداد گلستان افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و وجود تورم در کشور و همچنین شیوع ویروس کرونا، تأمین حداقلی سبد مصرفی خانواده‌های نیازمند، میسر نبوده، امیدواریم به همت مسئولان و کمک‌های مؤمنانه خیران، برای پایدارسازی الگوی اطعام مهدوی در طول سال و با هدف تأمین تغذیه محرومان و مستضعفان جامعه، اقدامات لازم برای شناسایی نیازمندان و جذب کمک‌های خیران صورت گیرد.

بابایی افزود: کمیته امداد استان گلستان تعداد ۲۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی را در ماه مبارک رمضان راه‌اندازی و با توکل به خداوند متعال تعداد ۱ میلیون پرس غذای گرم برای نیازمندان طبخ و توزیع می‌کند.

مدیر‌ کل‌ کمیته امداد گلستان تصریح‌ کرد: نیکوکاران و خیران که سال‌های قبل از شیوع ویروس کرونا با برپایی سفره‌‍‌های افطاری، نذورات خود را به نیازمندان اهدا می‌کردند و امسال هم بدلیل محدودیت‌های بهداشتی، نمی‌توانند همانند دو سال گذشته، به محرومان رسیدگی نمایند، کمیته امداد آمادگی دارد تا با دریافت کمکهای این عزیزان، نیت آنها را محقق نماید.

وی بیان‌ کرد: خیران می‌توانند از طریق ارسال عدد ۲ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ و یا واریز نقدی به شماره کارت ۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ بانک ملی و یا تماس با شماره تلفن‌های -۳۲۴۸۰۷۱۸ و ۳۲۴۸۰۷۱۹-۰۱۷ درطرح (اطعام مهدوی- افطاری ساده) مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha