تدارک دانشگاه‌های فارس برای میزبانی هفته هنر انقلاب اسلامی
کد خبر: 4046617
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

تدارک دانشگاه‌های فارس برای میزبانی هفته هنر انقلاب اسلامی

مدیر فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس در تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های این استان از برپایی کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه آثار برتر و تجلیل از هنرمندان دانشجو خبر داد.

سیدمصطفی موسوی، مدیر فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سیدمصطفی موسوی، مدیر فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس امروز، 15 فروردین در جمع خبرنگاران، گفت: طبق تقویم رسمی کشورمان سالروز شهادت شهید آوینی در روز 20 فروردین‌ماه به نام روز هنر انقلاب اسلامی و یک هفته هم به نام هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

وی از برپایی بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های استان فارس طی بازه زمانی 18 تا 25 فروردین‌ماه جاری خبر داد و افزود: در این راستا یک سری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی ـ هنری ویژه دانشجویان در دانشگاه‌های استان برپا خواهد شد.

موسوی برگزاری مسابقات کتابخوانی بر مبنای آثار هنرمندان انقلابی، دعوت از هنرمندان شاخص انقلابی برای حضور در نشست‌های صمیمانه گفت‌وشنود و نشست‌های تخصصی با موضوع هنر انقلاب اسلامی و کلاس‌های دانشگاهی مرتبط با رشته‌های هنری را از جمله برنامه‌ها در هفته هنر انقلاب اسلامی اعلام کرد.

مدیر فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس همچنین از برپایی نمایشگاه نقاشی، پوستر، اکران و نقد فیلم، اجرای نمایش، شعرخوانی، برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان شاخص با تخفیف ویژه دانشجویی، تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری انقلابی طی هفته هنر انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های استان خبر داد.

به گفته وی کارگاه‌های آموزشی شاخص مثل خاطره‌نویسی، داستان‌نویسی، فیلم‌سازی (فیلم کوتاه یا مستند)، تجلیل از هنرمندان دانشجو و تخصیص امکانات رفاهی ورزشی و تفریحی با تخفیف ویژه به هنرمندان برتر دانشجو، تولید نشریه با موضوع هنر انقلاب اسلامی و تولید آثار هنری با موضوع سبک زندگی و خانواده، ازدواج از دیگر برنامه‌های این هفته هستند.

موسوی در پایان از برگزاری سلسله برنامه‌های ویژه برای معرفی کتب برتر هنر انقلاب و فعالیت گروه جهادی ویژه هنرمندان دانشجو خبر داد و با تأکید بر فضاسازی محیطی با موضوع هفته هنر انقلاب اسلامی تصریح کرد: همچنین به این مناسبت مسابقه نقاشی از چهره هنرمندان شاخص انقلابی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha