قدردانی استاندار فارس از جهادگران نوروزی
کد خبر: 4046324
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

قدردانی استاندار فارس از جهادگران نوروزی

محمدهادی ایمانیه طی پیامی از زحمات و تلاش‌های گروه‌های جهادی به خاطر خدمت‌رسانی نوروزی در مناطق کم‌برخوردار استان قدردانی کرد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، با پایان یافتن تعطیلات نوروزی، محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس، امروز، 14 فروردین در پیامی از زحمات و تلاش‌های گروه‌های جهادی به خاطر خدمت‌رسانی نوروزی در مناطق کم‌برخوردار قدردانی کرد. در این پیام آمده است:

«بسمه تعالی

تلاش و مجاهدت هزاران جوان در راستای رفع مشکلات عمرانی، اجتماعی و سلامتی مردم عزیز فارس به‌ویژه خدمت به افرادی که تاکنون از شهد خدمت‌رسانی استفاده کمتری داشته‌اند و همچنین ارائه خدمات فرهنگی، علمی و تربیتی و آموزشی به این مردم عزیز که در قالب 410 گروه جهادی تحت مدیریت بسیج سازندگی فارس و در ایام نوروز 1401 صورت گرفته است، امید به پیشرفت و آبادانی این استان را پر رنگ‌تر کرد.

اینجانب ضمن تشکر و قدردانی صمیمانه از جوانان عزیزی که برای آسایش دیگران از راحتی و آسایش خود گذشته‌اند، خداوند بزرگ را برای داشتن چنین سرمایه‌های ارزشمندی سپاسگزارم و به روح بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و بسیج حضرت امام خمینی(ره) درود می‌فرستم و برای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب که حکیمانه از بسیجیان حمایت می‌کنند طول عمر همراه با عزت را خواستارم.»

انتهای پیام
captcha