جامعه قرآنی در جهاد تبیین ایده‌پردازی کند
کد خبر: 4046271
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
فرمان تهاجم ترکیبی با محوریت جهاد تبیین/ 23

جامعه قرآنی در جهاد تبیین ایده‌پردازی کند

داور مسابقات بین‌المللی قرآن با بیان اینکه جامعه قرآنی در عرصه جهاد تبیین نباید منتظر انجام وظیفه برخی نهادها باشد و برای نقش خود در این عرصه ارزش قابل شوند، گفت: جامعه قرآنی در جهاد تبیین باید ایده‌پردازی کند.

سعید رحمانی، پیشکسوت قرآنیسعید رحمانی، پیشکسوت قرآنی و داور مسابقات بین‌المللی قرآن در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین به نقش جامعه قرآنی در این عرصه اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین بخش این است که جامعه قرآنی خود را باور کند.

وی افزود: این مفهوم به آن معناست که هم از بیرون کسانی که باید برای جامعه قرآنی نقش تبیین را قائل شوند، ارزش‌گذاری کنند و وظیفه خود را انجام دهند و هم جامعه قرآنی منتظر انجام وظیفه بعضی از نهادها و دستگاه‌ها نباشد و باید به‌صورت جهادی وارد این عرصه شود و کار کند.

رحمانی تأکید کرد: جامعه قرآنی در جهاد تبیین باید ایده‌پردازی کند و با تولید فکر، ایده و کار تیمی و هدفمند بتواند پاسخ‌گوی نیازهای جامعه فعلی با توجه به مقتضیات روز باشد‌.

این داور مسابقات بین‌المللی قرآن تصریح کرد: برای ورود به عرصه‌های نرم‌افزاری و مجازی و ورود به فضاهایی که اکنون شاید تحول شگرفی در زندگی بشر و سبک زندگی ایجاد کرده است، می‌طلبد منسجم‌تر و با دقت بیشتر و به روزتر وارد این عرصه‌ها شویم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha