فعالیت‌های آموزشی دانشگاه اصفهان حضوری می‌شود
کد خبر: 4045872
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
از ۲۰ فروردین‌ماه جاری؛

فعالیت‌های آموزشی دانشگاه اصفهان حضوری می‌شود

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان از حضوری شدن فعالیت‌های آموزشی این دانشگاه، از ۲۰ فروردین‌ماه جاری خبر داد.

دانشگاه اصفهان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، حجت‌الله سعیدی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان اظهار کرد: کلاس‌های درسی تمامی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، از ۲۰ فروردین و دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۳۹۸ و ماقبل آن، از ۲۷ فروردین‌ماه جاری به صورت حضوری خواهد بود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از ۱۴ فروردین به صورت حضوری انجام می‌شود، افزود: بیش از هفت هزار نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که دروس نظری دارند و بخشی از دانشجویان کارشناسی دانشکده علوم ورزشی که دارای دروس عملی هستند، از ۲۰ فروردین کلاس حضوری خواهند داشت. همچنین دانشجویان سال سوم و چهارم کارشناسی، یعنی ورودی‌های ۹۸ و ماقبل که بیش از پنج هزار نفر هستند، از ۲۷ فروردین‌ماه جاری به صورت حضوری در دانشگاه مشغول به تحصیل می‌شوند که با این ترتیب، بیش از ۷۰ درصد دانشجویان تا پایان فروردین کلاس‌های حضوری خواهند داشت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: دانشجویان لازم است با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی که تزریق دو دز واکسن کرونا، تزریق سه دز واکسن برای دانشجویان متقاضی استفاده از خوابگاه، رعایت فاصله فیزیکی مناسب و استفاده از ماسک در فضای دانشگاه را شامل می‌شود، در کلاس‌های خود حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: با حضور دانشجویان، وضعیت بیماری را رصد و مشکلاتی را که ممکن است با آغاز کلاس‌ها داشته باشیم، برطرف می‌کنیم. برای مابقی دانشجویان نیز که کمتر از ۳۰ درصد دانشجویان دوره کارشناسی هستند، تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تا اواسط اردیبهشت، کلاس‌های این دسته نیز به صورت حضوری برگزار شود.

سعیدی تأکید کرد: استفاده از ماسک در محل دانشگاه الزامی است و رصد می‌شود. همچنین فضای آموزشی از نظر تهویه هوا و ضدعفونی کردن کلاس‌ها و آزمایشگاه‌ها در زمان‌های مناسب به صورت روزانه انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: کمتر از ۱۰ درصد دانشجویان دانشگاه، خارجی هستند که مقرر شده است، کلاس‌های آنها طی دو هفته پایانی فروردین‌ماه به صورت مجازی برگزار شود، ولی اطلاع‌رسانی کردیم تا این دانشجویان نیز در اسرع وقت به کشور مراجعه و در کلاس‌های حضوری شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha