سردار قاآنی با خانواده شهید «سعید مجیدی» دیدار کرد
کد خبر: 4045689
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

سردار قاآنی با خانواده شهید «سعید مجیدی» دیدار کرد

سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس با خانواده مدافع حرم سردار شهید «سعید مجیدی» دیدار کرد.

سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس

به گز ارش ایکنا از  استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس، امروز، 10 فروردین با خانواده مدافع حرم سردار شهید «سعید مجیدی» دیدار کرد.

سردار قاآنی در این دیدار ضمن تبریک و تسلیت شهادت این رزمنده شجاع و با اخلاق مدافع حرم و آرزوی صبر برای خانواده ایشان از خداوند متعال و با نثار درود و سلام و قرائت فاتحه برای روح آن شهید والامقام، نکاتی را در خصوص جهاد و شهادت و مجاهدت‌های شهدای مدافع حرم بیان کرد.

سرهنگ غلامرضا کریمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، نیز در این دیدار با بیان خاطرات و ویژگی‌های رفتاری شهید اظهار کرد: سردار شهید سعید مجیدی از پاسداران شجاع و دلاور استان مرکزی بود که با ولایتمداری و روحیه شهادت طلبی همواره در اجرای مأموریت‌ها و رسالت‌های پاسداری از انقلاب و ارزش‌های اسلامی پیشگام بود.

وی اخلاق قرآنی را مهم‌ترین ویژگی شهید مجیدی برشمرد و افزود: شهید مجیدی با عمل جوانان را جذب ارزش‌های دینی و انقلابی می‌کرد و از قاریان و حافظان قرآن کریم بود و همیشه در ترویج و توسعه اخلاق و فرهنگ قرآنی اهتمام می‌ورزید.

کریمی ادامه داد: در کنار ویژگی‌های برجسته شهید مجیدی همچون فروتنی و تواضع، وی یک ورزشکار با اخلاق و حرفه‌ای بود و رفتارهای برجسته این شهید عزیز نشان از تربیت در یک خانواده متدین، مؤمن و انقلابی دارد و قطعا این خانواده معظم در مجاهدت‌های شهید سهیم هستند.

وی خاطرنشان کرد: سردار مجیدی با انتخاب جهاد فی‌سبیل‌الله بار دیگر برای اسلام و انقلاب اسلامی عزت و سربلندی خلق کرد و این شهید عزیز از افتخارات استان مرکزی است و مردم استان هم با تشییع و برگزاری مراسم‌ باشکوه برای شهید علاوه بر تکریم شهید بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

پاسدار رشید اسلام سردار «سعید مجیدی» پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش‌آفرینی در جبهه مقاومت در ۱۳ خرداد و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست، پیکر پاک سردار شهید سعید مجیدی روز دوشنبه ۱۷ خرداد با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم اراک تشییع و به خاک سپرده شد، از این شهید والامقام سه فرزند به یادگار مانده است.

انتهای پیام
captcha