مؤسسات قرآنی فارس مهیای بهار قرآن می‌شوند
کد خبر: 4045687
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

مؤسسات قرآنی فارس مهیای بهار قرآن می‌شوند

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس از تدارک و برنامه‌ریزی مؤسسات و تشکل‌های قرآنی این استان برای ایام ماه رمضان خبر داد.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به در پیش رو بودن بهار قرآن، از تدارک و برنامه‌ریزی مؤسسات و تشکل‌های قرآنی این استان برای ایام ماه رمضان خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های مؤسسات قرآنی برپایی محافل قرآنی است.

وی افزود: برای این کار فراخوانی برای مؤسسات قرآنی استان زدیم تا مشخص کنیم چه تعداد و چه مؤسساتی در ماه رمضان اقدام به برپایی محافل قرآنی می‌کنند که تاکنون 28 مؤسسه اعلام آمادگی کرده‌اند البته قطعاً این تعداد تا آغاز ماه رمضان بیشتر خواهد شد که در روزهای آتی اطلاع‌رسانی می‌شوند.

اسلامی بیان کرد: محافل قرآنی مؤسسات استان فارس در ماه مبارک رمضان به صورت محله محور خواهند بود یعنی هر مؤسسه در محله خود اقدام به برپایی محفل قرآنی خواهد کرد.

مسئول بخش قرآن شورای قرآن و عترت فارس تأکید کرد: قطعاً مؤسسات قرآنی مانند روال هر سال اقدام به برپایی محافل قرآنی اعم از روخوانی، روان‌خوانی، تفسیر قرآن، جزءخوانی و غیره خواهند کرد.

وی در پایان خواستار حمایت متولیان امور قرآنی استان از مؤسسات و تشکل‌های مردم‌نهاد در بحث برپایی محافل قرآنی ماه مبارک رمضان شد.

انتهای پیام
captcha