اقدامات دانش‌بنیان و کاربردی در حوزه سلامت پیاده‌سازی شوند
کد خبر: 4045195
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۵

اقدامات دانش‌بنیان و کاربردی در حوزه سلامت پیاده‌سازی شوند

استاندار فارس با اشاره به با اشاره به نامگذاری سال گفت: لازم است با تلاش اعضای مجموعه سلامت در این زمینه، اقدامات و پژوهش‌ها به‌صورت دانش بنیان و کاربردی پیاده‌سازی شود.

دیدار استاندار فارس با رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس عصر شنبه، 6 فروردین در دیدار با رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نامگذاری سال‌جاری به نام «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرینی» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: لازم است با تلاش اعضای مجموعه سلامت در این زمینه، اقدامات و پژوهش‌ها به‌صورت دانش‌بنیان و کاربردی پیاده‌سازی شود.

وی بر اهمیت دانش‌بنیان بودن برنامه‌ها در حوزه سلامت تاکید کرد و توجه به این موضوع در برنامه‌ریزی‌های حوزه مذکور را مهم برشمرد.

ایمانیه در ادامه با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص ایجاد امید در جامعه، گفت: باید به دانشجویان و جوانان توجه بیشتری داشته باشیم؛ چرا که اقدامی ارزشمند است و احیای امید و انگیزه در جوانان باعث می‎‌شود در راستای نظام حرکت کنند و نتیجه‌ای ارزشمند در پی دارد.

استاندار فارس با بیان اهمیت اولویت بخشیدن به اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی در برنامه‌ریزی‌ها، گفت: برنامه‌های بهداشتی باید به شکل عملیاتی و با در نظر گرفتن تمامی ابعاد، اجرایی شود؛ توجه به پیشگیری بر درمان اولویت دارد و سبب جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری‌ها می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام حمایت از مجموعه سلامت و فعالیت‌های این حوزه، پیگیری برای فعال کردن شهرک دارویی، توجه به تقویت صنعت گیاهان دارویی در استان، گردشگری سلامت و پزشک خانواده را دارای اهمیت خواند.

انتهای پیام
captcha