شعار سال تنها بر روی کاغذ نباشد
کد خبر: 4045070
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

شعار سال تنها بر روی کاغذ نباشد

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: شعار سال نباید تنها بر روی کاغذ باشد، بلکه باید در عمل به دنبال تحقق آن باشیم.

مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، امروز، ششم فروردین در دیدار نوروزی با شهردار و مدیران شهرداری شیراز به نام‌گذاری سال جدید به نام «تولید، دانش‌بنیان؛ اشتغال‌آفرین» از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب همواره با تدبیر و درایت شعار سال‌ها را انتخاب می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه شعار سال نباید تنها بر روی کاغذ باشد، بلکه باید در عمل به دنبال تحقق آن باشیم، افزود: در این راستا باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهر شیراز و شهرداری بررسی و ارزیابی شود و برای اجرای آن برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

طاهری در بخش دیگری از سخنان خود به حضور گسترده میهمانان نورزی در شیراز اشاره کرد و آنان را نعمتی برای این کلان‌شهر توصیف کرد و گفت: باید از فرصت تعطیلات نهایت استفاده را در ابعاد مختلف ببریم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد: حضور میهمانان نوروزی و همچنین گردشگران باعث رونق و افزایش تولید ناخالص و درآمد شهر و شهروندان می‌شود، لذا باید از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به زحمات و تلاش‌های مجموعه شهرداری شیراز برای استقبال از مسافرین نوروزی گفت: مجموعه شهرداری شیراز از مدت‌ها قبل کار را آغاز کرده و همچنان مشغول هستند و باید آمادگی پذیرایی از مهمانان نوروزی تا شروع ماه رمضان را داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha