پیکر آیت‌الله «سیدمحمد فقیه» در نی‌ریز آرام گرفت
کد خبر: 4044810
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

پیکر آیت‌الله «سیدمحمد فقیه» در نی‌ریز آرام گرفت

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم آیت‌الله سیدمحمد فقیه، امام‌جمعه فقید نی‌ریز و نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در نی‌ریز برگزار شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آیت‌الله سیدمحمد فقیه در نی ریزبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم آیت‌الله سیدمحمد فقیه، امام‌جمعه فقید نی‌ریز و نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری امروز، 4 فروردین‌ماه با حضور جمعی از مسئولان و علمای استانی از جمله امام‌جمعه شیراز، استاندار فارس، رئیس کل دادگستری فارس و غیره در نی‌ریز برگزار شد.

مراسم تشییع از حوالی ساعت 10 صبح از محل بیت ایشان آغاز و به سمت صحن امامزادگان سیدحسن و حسین(ع) نی‌ریز ادامه یافت و آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس بر پیکر مطهر ایشان نماز خواند و در نهایت پیکر این عالم ربانی در همین امامزاده به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع و وداع پیکر مرحوم آیت‌الله فقیه روز گذشته در شهرهایی چون شیراز، سروستان و استهبان و شب گذشته نیز مراسم وداع مردم شهرستان نی‌ریز برگزار شد و در نهایت صبح امروز مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر ایشان برگزار شد.

مراسم تکریم و بزرگداشت ایشان از ساعت 16:30 تا 18:30 امروز در مصلی نماز جمعه و مراسم شام غریبان هم بعد از نماز مغرب و عشاء امروز در همان مصلی نماز جمعه نی‌ریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha