روایت هنرمندانه حماسه‌آفرینی شهدا، رسالت مهم نهادهای فرهنگی است
کد خبر: 4044611
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴

روایت هنرمندانه حماسه‌آفرینی شهدا، رسالت مهم نهادهای فرهنگی است

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اهمیت تبیین حماسه‌آفرینی‌های شهدا به نسل جدید گفت: تبیین جنبه‌های زندگی شهدای والامقام فارس و روایت هنرمندانه حماسه‌آفرینی آنان برای نسل نوجوان و جوان کارویژه مهم هنرمندان متعهد و نهادهای فرهنگی کشور است.

دیدار فرمانده سپاه فجر با خانواده شهدابه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرارسیدن سال 1401 و ایام نوروز، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر امروز، 2 فروردین با جمعی از خانواده‌های شهدای استان فارس دیدار کرد.

سردار بوعلی در این دیدارها گفت: فرزندان ولایتمدار خطه فارس همواره در دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو و پیشقدم بوده‌اند و تقدیم 15 هزار شهید گُواه این این افتخارآفرینی است.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون حماسه‌آفرینی شهداست، گفت: تبیین جنبه‌های مختلف زندگی شهدای والامقام فارس و روایت هنرمندانه حماسه‌آفرینی آنان برای نسل نوجوان و جوان کارویژه مهم هنرمندان متعهد و نهادهای فرهنگی کشور است.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: سپاه فجر همواره از تولید آثار فاخر هنری در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای شاخص استان فارس حمایت می‌کند.

بوعلی بیان کرد: همه مدیران و مسئولان وظیفه دارند ضمن دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در فواصل زمانی منظم، درخواست‌ها و مشکلات آنان را به صورت ویژه پیگیری کنند.

انتهای پیام
captcha