آغاز اسکان زودهنگام میهمانان نوروزی در مدارس فارس
کد خبر: 4044337
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

آغاز اسکان زودهنگام میهمانان نوروزی در مدارس فارس

دبیر ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس از آغاز زودهنگام کار ستادهای اسکان مسافران نوروزی در مدارس این استان خبر داد.

سیدخداکرم فلاحی، دبیر ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سیدخداکرم فلاحی، دبیر ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس امروز، 29 اسفندماه در جمع خبرنگاران از آغاز زودهنگام کار ستادهای اسکان مسافران نوروزی در مدارس این استان خبر داد و گفت: ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس به صورت رسمی از 28 اسفندماه آغاز شد اما به دلیل عزیمت تعداد زیادی از مسافران نوروزی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس فعالیت خود را یک روز زودتر آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه تا صبح امروز، 29 اسفندماه قریب 80 هزار نفر روز در مدارس و اماکن اقامتی وابسته به آموزش و پرورش استان اسکان یافته‌اند، افزود: اسکان میهمانان نوروزی تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

فلاحی با ذکر این نکته که حفظ شأن میهمانان نوروزی برای ما اولویت است، افزود: بار اصلی اسکان میهمانان نوروزی بر عهده آموزش و پرورش است لذا سایر دستگاه‌های خدمت‌رسانی باید با این نهاد همکاری داشته باشند.

دبیر ستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس در پایان گفت: تا صبح امروز 19 هزار و 389 نفر در قالب ۴ هزار و 705 خانواده و در مجموع ۷۹ هزار و 785 نفر روز در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شده‌اند.

انتهای پیام
captcha