مدارس فارس؛ آماده میزبانی از مسافران نوروزی
کد خبر: 4044125
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

مدارس فارس؛ آماده میزبانی از مسافران نوروزی

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از آماده‌سازی 11 هزار و 960 کلاس درس در مدارس استان به‌منظور میزبانی از زائران و مسافران نوروزی خبر داد.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس، امروز، 28 اسفندماه در مراسم افتتاح ستاد پذیرش میهمانان نوروزی در ناحیه 4 شیراز با بیان اینکه امسال بعد از وقفه دو ساله میزبان مسافران و زائران نوروزی خواهیم بود، گفت: در این راستا مطابق روال سال‌های گذشته ستاد اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان تشکیل شده است.

وی از آماده‌سازی 11 هزار و 960 کلاس درس در مدارس استان به‌منظور میزبانی از زائران و مسافران نوروزی خبر داد و افزود: ۶۰ پایگاه پذیرش اسکان در سراسر استان کار پذیرش از میهمانان نوروزی را انجام خواهند داد.

عسکری با ذکر این نکته که نگاه ما در ستاد اسکان نگاه درآمدی نبوده و نگاه خدماتی و رفاهی است، گفت: برای مواقع ضروری تعدادی سالن ورزشی نیز آماده خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه تیم‌های بازرسی از تمام مدارس اسکان بازدید کرده‌اند، افزود: در این بازدیدها سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، روشنایی و سرویس‌های بهداشتی همگی مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

وی در پایان تأکید کرد: گردشگرانی می‌توانند از خدمات اسکان در مدارس استان استفاده کنند که حتماً واکسن کرونا را دریافت کرده باشند‌.

انتهای پیام
captcha