انتشار مجموعه موشن‌گرافیک «با هم یاد بگیریم» در ایام نوروز
کد خبر: 4044052
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

انتشار مجموعه موشن‌گرافیک «با هم یاد بگیریم» در ایام نوروز

مجموعه تولیدات موشن‌گرافیک «با هم یاد بگیریم» تولید جدید فرهنگسرای رسانه از یکم فروردین‌ماه منتشر می‌شود.

مجموعه موشن گرافیک«با هم یاد بگیریم»

به گزارش ایکنا، مجموعه تولیدات موشنگرافیک «با هم یاد بگیریم» تولید جدید فرهنگسرای رسانه از دوشنبه یکم فروردین‌ماه از سوی خبرگزاری بین‌المللی ایکنا منتشر خواهد شد.

فرهنگسرای رسانه در راستای سیاست کاری خود و آموزش سواد رسانه‌ای در سطح نخبگان و عموم مردم، محصول متفاوتی با عنوان «با هم یاد بگیریم» را با مشارکت خبرگزاری بین‌المللی ایکنا تولید کرده است. این محصولات مجموعه‌ای از تجربیات و نظرات تخصصی اساتید رسانه، مدرسان سواد رسانه‌ای کشور و نخبگان این حوزه است که برای ارتقای دانش رسانه‌ای در اختیار عموم قرار می‌گیرد.‌

این مجموعه 12 قسمتی که در قالب موشن گرافیک تولید شده است، به آموزش فن‌های سواد رسانه‌ای و شیوه استفاده صحیح از رسانه‌ها می‌پردازد.

موضوعاتی که در این محصولات موردبررسی قرار می‌گیرد شامل؛ چگونگی استفاده کودک از فضای مجازی، رژیم مصرف رسانه‌ای، شایعات در فضای مجازی‌ و مقابله با آن، مضرات اعتیاد به فضای مجازی، تأثیر اخبار منفی موجود در فضای مجازی بر روان شهروندان، فن‌های دریافت اطلاعات صحیح از فضای مجازی، رعایت حریم خصوصی خود و دیگران و ... است.

علاقه‌مندان می‌توانند این مجموعه موشن‌گرافیک را از یکم تا 12 فروردین‌ماه علاوه بر خبرگزاری ایکنا از کانال خبرگزاری ایکنا در شبکه اجتماعی تلگرام با نام کاربری iqnanews و در پلتفرم آپارات به نشانی aparat.com/iqnanews، بخش استوری صفحه رسمی اینستاگرام به نشانی instagram.com/iqnanews و همچنین صفحات اینستاگرام و آپارت فرهنگسرای رسانه به نشانی Instagram.com/farhangsararesaneh و Aparat.com/resanehfarhangsara مشاهده کنند.

انتهای پیام
captcha