خداباوری نخستین رسالت منتظران مهدی (عج) در عصر غیبت است
کد خبر: 4044024
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
حسینی بوشهری:

خداباوری نخستین رسالت منتظران مهدی (عج) در عصر غیبت است

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مهدی باور بودن، بدون خداباوری در میدان عمل پذیرفته نیست بلکه خداباوری گام اول برای منتظران است و در گام دوم به عنوان یک وظیفه، باید مهدی باوری و معرفت نسبت به امام زمان (عج) داشته باشید.

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،27 اسفندماه به مناسبت نیمه شعبان در مصلی جمعه شهر گناوه حضور داشته و با بیان اینکه خداباوری نخستین رسالت منتظران مهدی (عج) در عصر غیبت است گفت: مهدی باور بودن، بدون خداباوری در میدان عمل پذیرفته نیست بلکه خداباوری گام اول برای منتظران است و در گام دوم به عنوان یک وظیفه، باید مهدی باوری و معرفت نسبت به امام زمان (عج) داشته باشید.

وی افزود: تفکری که به افراد القا کند تنها منتظر باشند و برای ظهور هیچ بستری را فراهم نکنند نشستن و دست روی دست گذاشتن برای ظهور امام زمان (عج) تفکری غلط و به دور از واقعیت است، پس باید بدانیم که منتظر واقعی مسئولیت سنگینی را برعهده دارد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه انتظار امری حاشیه ای نیست تصریح کرد: انتظار، قدرت اسلام است و باید تلاش کنیم تقویت شود که در این ارتباط حضرت امام خمینی (رض) عارف و فقیه بزرگ که حق بزرگی بر جهان اسلام و بشریت دارد فرمود، انتظار، قدرت اسلام است.

حسینی بوشهری در انتها اظهار کرد: رهبرمعظم انقلاب، در کتابی که در رابطه با انتظار منتشر شده، جملات زیبا و تعابیر بلندی مطرح می کند و در آن آورده است ما آمده ایم قدمی برداریم، مسیر را هموار کنیم تا آنجایی که ممکن است تا دشمنان را از سر راه برداریم تا حضرت در یک بستر آماده فکری که بشریت، تکامل فکری پیدا کند آمادگی پذیرش را داشته باشیم و داریم این اقدامات را تکمیل  می کنیم.

انتهای پیام
captcha