توزیع ۹۰۰۰ بسته معیشتی در منطقه شمال غرب شیراز
کد خبر: 4043753
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

توزیع ۹۰۰۰ بسته معیشتی در منطقه شمال غرب شیراز

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز از توزیع ۹ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان منطقه شمال غرب این کلان‌شهر طی دو ماه گذشته خبر داد.

عباس بنایی خیرآبادی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز به گزارش ایکنا از فارس، عباس بنایی خیرآبادی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 26 اسفندماه در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی این ناحیه به ارائه گزارشی از عملکرد ناحیه پرداخت و گفت: یکی از اقدامات فاخر سپاه اجرای نهضت کمک‌های مؤمنانه و توزیع بسته‌های معیشتی است.

وی افزود: در دو ماه گذشته سال جاری قریب 9 هزار بسته معیشتی با همکاری سپاه فجر میان نیازمندان منطقه شمال غرب شیراز توزیع شده است.

بنایی همچنین اهتمام به ایجاد اشتغال را یکی از اقدامات بسیج سازندگی سپاه دانست و افزود: در این راستا در دو سال گذشته 12 کارگاه اشتغالزایی به همت بسیج سازندگی سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز راه‌اندازی شده است که این کارگاه‌ها به منظور ایجاد اشتغال برای مردم هر منطقه ایجاد شده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود با ذکر این نکته که بسیج تک ماموریتی نیست و  بنا به شرایط، مسائل و مناسبت‌ها در جامعه برنامه دارد  و در زمینه‌های مختلف ورود پیدا می‌کند، گفت: در همین برنامه چهارشنبه آخر سال بسیجیان برای تامین امنیت حضور فعال داشتند  تا خدای نکرده شادی به کام مردم  تلخ نشود.

یادآور می‌شود، در این مراسم با حکم فرمانده سپاه فجر، فرزاد محمدی با حفظ سمت مسئولیت بسیج سازندگی سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز به عنوان جانشین فرماندهی ناحیه معارفه شد.

انتهای پیام
captcha