عمق و معنای بیانیه گام دوم انقلاب را استخراج کنیم
کد خبر: 4043740
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
سجادی:

عمق و معنای بیانیه گام دوم انقلاب را استخراج کنیم

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه همه مسئولان باید قدردان بیانیه گام دوم و برنامه‌ریز و اجراگر آن باشیم، گفت: بیانیه گام دوم تفسیر و معنا دارد و باید به عمق و معنای آن دست یابیم.

سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانانبه گزارش ایکنا از فارس، سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان شامگاه، ۲۵ اسفندماه در مراسمی که به مناسبت هفته جوان در سالن همایش‌های شهر شیراز برگزار شد، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: همه مسئولان باید قدردان بیانیه گام دوم و برنامه‌ریز و اجراگر آن باشیم، ضمن اینکه باید بدانیم بیانیه گام دوم تفسیر و معنا دارد و ضرورت دارد به عمق و معنای آن دست یابیم.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت اصولی دارد، سندیت، حریت و اصل اجتماع را از جمله اصول تعلیم و تربیت دانست و گفت: در همه دنیا می‌گویند اگر کسی خواست در تعلیم و تربیت قرار بگیرد و پیشرفت و رشد کند این اصول فراموش نشود.

سجادی با طرح این سؤال که چرا هفته‌هایی با عناوینی مانند جوان، دفاع مقدس، بسیج، روز نیکوکاری، روز طبیعت و غیره برگزار می‌کنیم، گفت: این اصل سندیت است و در آموزه‌ها و تعلیم و تربیت نیاز داریم که به این مناسبت‌ها رسمیت دهیم.

وی با تصریح اینکه گرامیداشت هفته جوان، رسمیت دادن به جایگاه جوان است که اتفاقاً در امتداد بیانیه گام دوم انقلاب است، اظهار کرد: وظیفه داریم برای پاسداشت هفته جوان برنامه‌های مختلفی داشته باشیم و از اتفاقات یاد کنیم.

وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد: اعتقاد دارم این هفته جوان به این صورت نیست که شنبه شروع شود و جمعه تمام شود، بلکه باید آغاز یک سال دیگر پویایی، تلاش و کار برای جوانان باشد.

سجادی در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های ورزشی در فارس، بیان کرد: در صحبتی که قبل از برگزاری این مراسم با استاندار داشتیم موافقت شد انبوهی از رویدادهای ورزشی را در استان فارس برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی کنیم تا الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

وی در پایان با بیان اینکه در وزارت ورزش و جوانان تصمیمات خوبی گرفته شده است، گفت: وضعیت فعلی جوابگوی نیاز جوانان و برنامه‌ای که دولت دارد، نیست و رئیس‌جمهور در شورای عالی جوانان دستور دادند که به فوریت مطالعه می‌شود که چه ساختاری مناسب وضعیت فعلی جوانان است که وضعیت فعلی ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام
captcha