جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس جنایت آل سعود را محکوم کرد
کد خبر: 4043243
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳

جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس جنایت آل سعود را محکوم کرد

جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس طی بیانیه‌ای جنایت اخیر آل سعود را در به شهادت رساندن جمعی از شیعیان عربستان محکوم کرد.

جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارسبه گزارش ایکنا از فارس، در پی به شهادت رساندن جمعی از شیعیان عربستان توسط آل سعود، جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس بیانیه‌ای برای محکومیت این اقدام صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر دست آمریکا و اسرائیل از آستین آل سعود جنایتکار و ظالم بیرون آمد و جمعی از جوانان پاک و بی‌گناه را از دم شمشیر گذراند. بی‌تردید حکومت قبیله‌ای و قرون وسطایی آل سعود با این جنایات، مرگ محتوم خود را نزدیکتر می‌کند.

برای این جوانان مظلوم بسی افتخار است که همانند سرورشان امام حسین(ع) خون پاکشان را نثار اسلام و قرآن کنند، ولی این ننگ برای رژیم بی دین آل سعود در طول تاریخ خواهد ماند که به منظور خدمت به آمریکا و صهیونیسم دست به هر جنایتی می‌زنند.

اینجاست که باید بر سر سازمان‌های مدعی حمایت از حقوق بشر فریاد برآورد و به آن‌ها گفت ننگتان باد!  ننگ بر شما دروغگویان و دغلبازان که فریاد حقوق بشرتان گوش فلک را کر کرده ولی در برابر این جنایت هولناک سکوت کرده‌اید! تاریخ سکوت و همراهی شما با جنایتکاران را فراموش نخواهد کرد.

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

انتهای پیام
captcha