کمک 3 میلیاردی پهلوانان شیراز به زندانیان نیازمند
کد خبر: 4043181
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

کمک 3 میلیاردی پهلوانان شیراز به زندانیان نیازمند

به همت خیریه بیرق وحدت حسینی و پهلوانان زورخانه پهلوان عقاب شیراز، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد فراهم شد.

جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد، زورخانه پهلوان عقاب شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های فارس شب گذشته، 23 اسفندماه در حاشیه برنامه گلریزان آزادسازی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد در شیراز، یکی از اقدامات خیر و خداپسندانه که خیر دنیا و آخرت را در پی دارد، کمک به نیازمندانی دانست که به دلیل مشکلات مالی به زندان افتاده‌اند.

وی افزود: بحمد الهی فرهنگ خیر و کمک‌رسانی به نیازمندان همواره در جامعه ایرانی ـ اسلامی وجود داشته است و به خصوص طی سال‌های اخیر کمک‌های خوبی در زمینه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مالی توسط خیران انجام شده است.

وی افزود: طی روزهای اخیر به همت خیریه بیرق وحدت حسینی و پهلوانانی که در زورخانه پهلوان عقاب، گرد هم آمدند زمینه آزادی تعداد ۱۵ از زندانیان جرائم غیر عمد با مبلغ 3 میلیارد تومان فراهم شد.

ابراهیمی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ پهلوانی توسط زورخانه‌ها اظهار کرد: زورخانه علاوه بر اینکه محلی برای ورزش‌های باستانی است، مکانی است که در گذشته‌ای نه چندان دور وحتی امروزه با برگزاری گلریزان‌ها، مشکلات افراد گرفتار مرتفع می‌شود و امیدواریم این اقدام خداپسندانه به یک سنت تبدیل شود و با بنای این کار سالانه زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد فراهم شود.

حسین غرقی، مسئول ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای  شیراز هم در این رابطه گفت: با توجه به نیاز نیازمندان در زندان‌ها بر آن شدیم تا با تکیه بر منش پهلوانان زورخانه‌ای در کار خیر آزادسازی آنان سهیم باشیم.

همچنین حسینی، مسئول خیریه بیرق حسینی نیز با اشاره به اینکه امسال دومین سال برگزاری گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم عمد است که برگزار می‌کنیم، گفت: امسال شاهد کمک سه برابری پهلوانان بوده‎‌ایم که امیدواریم با شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، در برنامه‌های بعدی بتوانیم با توان بیشتر در این کار خیر سهیم باشیم.

انتهای پیام
captcha