نمود کاملی از نیمه شعبان در شیراز وجود داشته باشد
کد خبر: 4042375
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹

نمود کاملی از نیمه شعبان در شیراز وجود داشته باشد

شهردار شیراز با اشاره به جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) این دیار گفت: شهر باید نمود کاملی از سالروز ولادت امام زمان(عج) داشته باشد.

سیداحسان اصنافی، شهردار شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیداحسان  اصنافی، شهردار شیراز امروز، 21 اسفندماه در نشست شورای شهرداران مناطق شیراز با اشاره به در پیش رو بودن سالروز ولادت امام زمان(عج)، این مناسبت را برکات کار شهرداری و سایر سازمان‌ها توصیف و بر ضرورت توجه به این مناسبت تأکید کرد.

وی افزود: باید از تمام توان برای آماده‌سازی شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) برای نیمه شعبان استفاده کرد و شهر نمود کاملی از این مناسبت مهم داشته باشد.

اصنافی همچنین به تمهیدات در نظر گرفته شده ایام پایانی سال برای شهروندان اشاره کرد و افزود: هفته آخر اسفندماه، آخرین فرصت استفاده شهروندان از تخفیف عوارض سال ۱۴۰۰ است و با توجه به استقبال شهروندان ساعت کاری مناطق از 7:30 صبح تا ۱۸:۳۰ عصر افزایش یافت تا فرصت کافی برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان باشد.

شهردار شیراز با بیان اینکه سال آینده نرخ عوارض بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر حداقل ۱۸ درصد بسته به منطقه‌بندی شهر افزایش می‌یابد، از شهروندان خواست تا پرداخت عوارض خود را به روزهای پایانی سال موکول نکنند.

وی یادآور شد: طی دو سال گذشته تا اردیبهشت ماه سال بعد نرخ عوارض و تخفیف‌های آن مطابق با نرخ سال پیش محاسبه می‌شد، اما امسال مصوبه‌ای مبنی بر تمدید اجرایی قوانین عوارضی سال ۱۴۰۰ وجود نداشته و افزایش قیمت از اول فروردین سال ۱۴۰۱ اعمال می‌شود.  

انتهای پیام
captcha