راهیان نور از کارآمدترین ابزارها برای جهاد تبیین است
کد خبر: 4042344
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

راهیان نور از کارآمدترین ابزارها برای جهاد تبیین است

فرمانده ناحیه بسیج فارس اردوهای راهیان نور را از کارآمدترین و مؤثرترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن، استفاده از گنجینه عظیم دفاع مقدس و انجام جهاد تبیین دانست.

سعید یوسفی، فرمانده ناحیه بسیج فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سعید یوسفی، فرمانده ناحیه بسیج فارس، 21 اسفندماه در حاشیه اعزام دانشجویان دانشگاه‌های استان به اردوی راهیان نور، این اردوها را از کارآمدترین و مؤثرترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن، استفاده از گنجینه عظیم دفاع مقدس و انجام جهاد تبیین دانست.

وی با بیان اینکه جریان عظیم فرهنگی راهیان نور را یکی از پرمخاطب‌ترین عرصه‌های فرهنگی کشور با تأثیرگذاری مثبت در فرهنگ عمومی کشور است، گفت: قطعاً برای حفظ توسعه و تعمیق انقلاب اسلامی از طریق تقویت و تعالی روحیه معنوی و جهادی می‌توان از ظرفیت راهیان نور به خوبی استفاده کرد.

یوسفی با اشاره به اینکه شعار محور اردوهای راهیان نور دانشجویی در سال جاری «دانشجویان مکتب سلیمانی» انتخاب شده است، گفت: اعزام‌های دانشجویی اردوی راهیان نور در سال جاری بعد از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا از 14 اسفندماه آغاز و تا 25 اسفندماه ادامه خواهد داشت و در این بازه زمانی دو هزار و 300 دانشجوی دانشگاه‌های فارس به مناطق عملیاتی جنوب ایران اعزام خواهند شد.

فرمانده ناحیه بسیج فارس بیان کرد: با توجه به استقبال چشمگیر دانشجویان از اردوی راهیان نور پیش‌بینی شده است که این آمار تا نیمه اول فروردین سال آینده به سه هزار و 200 دانشجو برسد.

یوسفی تصریح کرد: در برنامه راهیان نور امسال دانشجویان از یادمان‌های فکه، طلاییه، هویزه، خرمشهر، شلمچه، دهلاویه، اروند کنار، دوکوهه، کانال کمیل، فتح المبین و... بازدید می‌کنند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با یادآوری اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا برگزار شده است، یادآور شد: تزریق سه مرحله واکسن کرونا توسط شرکت‌کنندگان یکی از شرایط اعزام به راهیان نور بود.

انتهای پیام
captcha