درخواست امام‌جمعه پرند به بهبود وضعیت خودروسازی از مجلس
کد خبر: 4042103
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵

درخواست امام‌جمعه پرند به بهبود وضعیت خودروسازی از مجلس

امام‌جمعه پرند از مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبق تذکر مقام معظم رهبری تصویب هزار میلیارد تومان برای جهاد تبیین صحیح نیست، در همین راستا از مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که این بودجه‌ را برای بهبود وضعیت خودروسازی تخصیص دهند.

حجت‌الاسلام اسماعیل کاظمی، امام‌جمعه پرندبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهر پرند، حجت‌الاسلام اسماعیل کاظمی، امام‌جمعه پرند، 20 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اذکار و ادعیه ماه مبارک شعبان به‌ویژه مناجات شعبانیه،‌ اظهار کرد: شیاطین در این آخرالزمان بیشترین و آخرین تلاش خود را برای انحراف و نابودی بشریت به کار گرفته‌اند، در حالی که پناهگاه شیعیان امام زمان(عج) است.

وی از فرماندار پرند در حوزه استحفاظیه شهرستان رباط کریم برای برقراری میز خدمت در نماز جمعه و مدیریت کالای اساسی در روزهای پایانی سال تقدیر کرد و افزود: امید داریم میز خدمت در نماز جمعه همچنان ادامه داشته باشد، البته در جلسه اخیر با فرماندار، دادستان و سایر مسئولان شهرستان مصوبات خوبی برای بهبود معیشت مردم شریف پرند داشتیم‌.

امام‌جمعه پرند به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دخالت‌ برخی نمایندگان مجلس شورای در عزل و نصب ساختار دولت مردمی و فشار به وزرا، استانداران و فرمانداران مزین‌ مجلس انقلابی نیست‌.

کاظمی با اشاره به برداشت غلط نخبگان از منویات مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین، بیان کرد: طبق تذکر مقام معظم رهبری تصویب هزار میلیارد تومان برای جهاد تبیین صحیح نیست، در همین راستا از مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که این بودجه‌ را برای بهبود وضعیت خودروسازی تخصیص دهند تا بیش از ۸۵ میلیون ملت شریف ایران مجبور به انتخاب اجباری محصولات گران و کم‌کیفیت دو شرکت انحصاری نباشند.

حامد خیرخواهان

انتهای پیام
captcha